Houdt van schrijven, eten, wijn en mannen in pak.

vrijdag 29 juni 2012

Born to shop

geld. meestal al uitgegeven voordat ik het bezit.
je salaris is binnen, even voel je je heel erg rijk, totdat de H&M catalogus op de mat valt en binnen 10 minuten is het kwaad al geschied.

en dus besloot ik te gaan sparen.
na een paar 'ha, sparen? dat woord kan jij niet eens spellen' opmerkingen van mensen die mij net iets te goed kennen, wilde ik het juist gaan bewijzen.
ik kan sparen.
dat moet toch niet zo moeilijk zijn?

het lijkt wel alsof ze het erom doen.
van die e-mailtjes met 'nu 50% korting' ontvangen als je aan het 'sparen' bent.

nu, 2 weken later heb ik het sparen opgegeven.
sparen. wat klinkt dat saai zeg.
en wat is het saai.

afspreken? shoppen? nee, sorry. ik spaar.
maar nu niet meer!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten