Houdt van schrijven, eten, wijn en mannen in pak.

maandag 10 september 2012


‘Een About Me. Daar werd het wel eens tijd voor.’

Ik vond dat het er wel eens van mocht komen. Een About Me artikel dat –zoals de naam al zegt– over mij gaat.
Deze blog begon op zaterdag 23 juni om 21:30 met de bedoeling er gewoon wat op te zetten. Of iemand het zou lezen maakte mij toen nog niks uit. Mocht er iemand om kunnen lachen dan was dat mooi meegenomen.

Het typen ging vanzelf. Binnen no–time had ik er alweer een artikel op staan. Vorig jaar maakte ik een  opdracht op school. Toen ik mijn ingeleverde werk kwam ophalen zei mijn leraar: ‘Goh, meid, wat schrijf jij leuk. Daar moet je echt iets mee gaan doen.’

En dat doe ik nu. Steeds vaker.
Uit voorzorg heb ik niemand verteld van mijn weblog. Bang dat het mij zou remmen te schrijven wat ik wil schrijven. Want stel je voor dat je moeder die ene blog post over die deuk in de auto die jij veroorzaakt hebt. Daar ben je mooi klaar mee.

Ik praat er weer omheen. Laten we gewoon beginnen.
Ik ben Anna, 16 jaren jong, verslaafd aan groene thee & shoppen en student Mode Styling. Mode is zeg maar echt mijn ding.
Boordevol inspiratie en ik hoop van ANNA–BEAU een gezellige website te maken.
Ik hou van praten, dus mocht je het leuk vinden: laat gerust een comment achter en vertel mij wie jij bent, hoe oud je bent en of je een blog hebt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten