Houdt van schrijven, eten, wijn en mannen in pak.

dinsdag 4 september 2012



Het stinkt en het duurt lang. 2 dingen waar ik een hekel aan heb.
Maar ik weiger met afgechipte nagels de straat op te gaan en daarom hier mijn nagelsecret. Ssssst. Niet doorvertellen he?
Dan is het geen geheim meer!


‘Nagels lakken, ik heb er bar weinig mee.’





We beginnen met deze kanjer. Breng hiervan een laagje op je witte (gele?!) nagelrand aan. Dit geeft de boel een oppepper en staat lekker kek.
Niemand hoeft te weten dat die witte randjes eigenlijk helemaal niet zo wit zijn.


Als je voor de spierwitte (fake) nagelrand variatie kiest moet je nog ff door, maar ik houd het naturel. Of ik ben gewoon te lui.
Anyways, hierna breng je de laatste lak aan.
Geen moeilijke gedoe met topcoats, nee, we doen het lekker simpel.


En dit? Dit is het magische koppel.
Een keer in de week pak ik ze erbij, om ze daarna weer héél ver weg te stoppen.





Rimmel Double Duty Base Coat                                      €7.49
Rimmel Pro French Manicure 433 French Ivory          €7.49

Geen opmerkingen:

Een reactie posten