Houdt van schrijven, eten, wijn en mannen in pak.

vrijdag 2 november 2012


‘Op weg naar de kassa word ik steeds afgeleid door lipstick’s waarvan Mascha mij verteld dat ze zo goed gepigmenteerd zijn.’

Eens in de week bezoek ik Mascha’s beautyblog.
Met een groot glas groene thee en een bak pepernoten leer ik smokey eyes maken.
Niet dat ik het zelf ooit geprobeerd heb, maar het is altijd handig te weten hoe het moet. Voor het geval dat ik op een dag wakker word en ze wél te maken.
Je weet het niet.

Het is inmiddels alweer 3(!!) jaar geleden dat ik via YouTube op Beautygloss belandde.
Twaalf filmpjes, vijftig artikelen en drie How To’s verder was ik om.
Ik heb een Beautygloss snelkoppeling op mijn telefoon.
Zover heeft zelfs de H&M het bij mij nog niet geschopt.

Wanneer mijn mascara na 2 maanden toe is aan vervanging en begint te brokkelen (daarvan krijg je spinnenpoten, ook een nieuw begrip) loop ik langs de dichtstbijzijnde drogist en sta ik binnen vijf minuten buiten met precies zo’n zelfde mascara.
Tegenwoordig doe ik over dit drogisterij–bezoekje gemiddeld 30 minuten.
Op weg naar de kassa word ik steeds afgeleid door lipstick’s waarvan Mascha mij vertelde dat ze zo goed gepigmenteerd zijn.
Ik kan de drang om zelf even die pigmentatie te checken, niet weerstaan.
Om dan gelijk maar even de hele lipstick collectie te swatchen.

Na 30 minuten, volledig onder de lipstick strepen en met een lege portemonnee ga ik naar huis voor mijn wekelijkse Mascha cursus mét pepernoten.

2 opmerkingen: