Houdt van schrijven, eten, wijn en mannen in pak.

vrijdag 24 augustus 2012




‘Lekker crossen door Frankrijk en Italië.’ 


Het was pittig. Kiezen uit honderden plaatjes. Maar het is me gelukt. Ik ben er even voor gaan zitten.
Haal een glas cola en ga er lekker voor zitten!
Hier issie dan, de weheartit tag:



Ik weet zeker dat mijn neefje (nu 1,5) dat over een paar jaar fantastisch vind.


Ik ga helemaal los bij The Sims en hoop het een keer in het echt te kunnen doen!



Mocht ik ooit gaan trouwen, dan hoop ik dat we samen oud en grijs worden.



Dit gaat hoop ik over een paar jaar gebeuren. Eerst allemaal het rijbewijs halen en wat rij ervaring op doen (de Franse Alphen liegen er niet om) en dan crossen door Frankrijk en Italië.
Het liefst in een oud Volkswagen busje. Lekker knus zo met z’n alle!


Ik wil haar een keer mee nemen op vakantie. Dan mag ze kiezen waar we heen gaan,  met de hele familie in een huis in de Algarve of skiën in Lech. Om haar te laten zien hoeveel ik van haar houd en haar te bedanken voor alles wat ze voor ons doet.



‘Wil je ooit kinderen?’  vind ik een moeilijke vraag. Vroeger werd ik altijd mama als er gevraagd werd wat ik later wilde worden. Ik hoop dat ik ooit mama word.



Ik ben de jongste thuis, mijn zus al getrouwd. Mocht ik ooit trouwen dan hoop ik dat mijn vader daar bij is. 



Mijn kledingkast zit propvol en ik kan heel moeilijk kleding weggooien. Ik houd van mode (het is immers mijn opleiding) en ben er altijd mee bezig. Een walk-in-closet hoort daar gewoon bij. Punt. 


Een sprookjeshuwelijk. In een grote prinsessen jurk voor het altaar staan. Daarna feesten tot de zon opkomt!


Voordat je ‘groot en burgerlijk’ bent genieten van je studentenleven. Hoe leuk zou het zijn een huis te huren met vriendinnen?



Alleen als er genoeg ruimte is, ik genoeg tijd heb en ik zeker weet dat ze kunnen rennen en hond kunnen zijn. 2 bruine labradors. Eentje vind ik zielig.


Over drie weken is het zover: mijn rijbewijs. Ik hoop dat ik over een half jaar het roze pasje in mijn bezit heb!






Ik vind tattoo’s alleen mooi als er een betekenis achter zit en ze niet al te groot zijn.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten